Introductie

Wellicht ben je verwonderd plots een uitnodiging te krijgen voor deze privé blog. Omdat je bent ingeschreven voor de workshop 'Aan de slag met Captivate 5.5' neem ik dit initiatief. Hier zal ik een aantal voorbeelden posten en links naar mijn 'hoofd' blog, die wel publiek is en die grotendeels meer geavanceerde aspecten van Captivate belicht.

Het is niet mogelijk om het voorbeeldproject, dat we samen gaan uitwerken, te posten op de ICT-server omdat het te groot is. Dat is niet te wijten aan de complexiteit van het project maar aan de aanwezigheid van heel wat audio-clips. Audio is nu immers een bit-gulzig medium.

Daarom post ik het voorbeeld hier. Het is gebaseerd op het storyboard dat je wel vindt op de ICT-server. Alle foto's en audio-clips zal ik ter beschikking stellen via een link.

Ik hoop dat je de tijd vindt om even dit interactief filmpje te bekijken en te beluisteren als voorsmaak voor de workshop van dinsdag e.k.

Tot binnenkort!