Captivate 6

Collega, wees niet verwonderd dat je een uitnodiging kreeg voor deze blog. Ik heb die opgezet voor de workshop Captivate 5.5 op de ICT-dag van 29mei ll. En wellicht is de informatie die ik al heb gepost ook voor jou bruikbaar.

Maar het wordt niet dezelfde versie van Captivate, de kersverse Captivate 6 (gelanceerd op vrijdag 15 juni) komt op jouw bord te liggen. 

Ik ben druk bezig met het aanpassen van de voorbeeldbestanden voor die nieuwe versie en ook de presentatie krijgt een ander tintje. 

Het heeft geen zin om bestanden te downloaden, ik zal alles klaar zetten op de W-schijf waar je een account hebt. Het bestand dat ik zal gebruiken om de werkomgeving te verkennen (een deel van een software training voor InDesign) kan je eventueel wel oppikken als je het resultaat al even wil zien. Het voorbeeld op de eerste blog post (over Burundi) krijgt nog wat meer 'pizzaz' voor de opleiding in de KaHo.

Het staat je uiteraard vrij om ook de publieke ruimte in mijn blog te bezoeken, maar sommige artikels zijn nogal geavanceerd. Over Captivate 6 pleegde ik tot nu toe slechts één post.

Zodra ik iets klaar heb, zal ik het hier posten. 

Lieve